جوانان احمد الحسن
وصی و فرستاده امام مهدی علیه السلام
احمدالحسن بندهای ضعیف است که مالک چیزی نیست مگر یقینش به اینکه نیرویی جز از خدا نیست…
Feb 20, 2022 🌹✨🌹✨🌹
✨ بریدهای از خطبهی حج از سید احمدالحسن (3)
✨آغاز سخن:
🔶احمدالحسن عبد ضعیف لا یملک إلا یقینه أن لا قوة إلا بالله...
🔸احمدالحسن بندهای ضعیف است که مالک چیزی نیست مگر یقینش به اینکه نیرویی جز از خدا نیست...
#خطبه_حج ࿐ྀུ༅࿇༅═┅─ 👉 @yamani_media 🌹✨🌹✨🌹✨
أحمد الحسن عبد ضعيف لايملك الا يقينه ( أن لاقوة الابالله ) ويقينه انه لو واجه الجبال بها لهدها,
احمد الحسن بندهاى ضعيف است كه هيچ چيزی ندارد مگر يقينش به اينكه: هيچ قدرتى نيست مگر به قدرت خداوند و يقينش به اينكه: اگر با اين اعتقاد با كوهها به مواجهه بپردازد آنها را ويران خواهد كرد،
وانا أعلم أنهم يمكلون اموالاً طائله تُغدق على من يعبدهم من دون الله, وآلة اعلاميه ضخمة ودولة وسلطه تطبّل وتزمر لهم, وامريكا التي يرضونها وترضيهم, وانأ اعلم أنهم يملكون الكثيرفي هذا العالم الجسماني, ولكني سأواجههم بهذا اليقين وسأواجههم بهذه الكلمة ( لا قوة الابا لله ),
ومن مىدانم كه آنها (مخالفين) اموال زيادى دارند که آنرا در اختيار کسانى قرار میدهند كه از ايشان اطاعت مطلق مىكنند و رسانههای اعلان جمعی فراوان و دولت و سلطه بزرگی که برايشان طبل میزند را در دست دارند. وهمچنين آمريكا را در کنار خود دارند كه او را راضى مىكنند و او هم آنها را راضى مىكند و من مىدانم كه آنها چيزهای زيادی در اين عالم جسمانى دارند و ليكن با آنها با اين يقين و اين كلمه روبرو مىشوم (هيچ قدرتى نيست مگر به قدرت خداوند)
سأواجههم كما واجه الحسين أسلافهم وسيرى العالم كله كربلاء جديده على هذه الارض, كربلاء فيها الحسين وأصحابه قله يدعون إلى الحق والى حاكمية الله, ويرفضون حاكمية الناس وديمقراطية أمريكا وسقيفة العلماء غير العاملين, كربلاء فيها شريح القاضي وشمر بن ذي الجوشن وشبث ابن ربعي العلماء غير العاملين الذين يفتون بقتل الحسين.
با آنها روبرو مىشوم همانگونه كه حسين ع با اجدادشان روبرو شد و تمام عالم كربلاى جديدى را بر اين زمين خواهد ديد، كربلائى كه در آن حسين ع و ياران اندكش وجود دارند كه به حق وحاكميت خدا دعوت مىكنند و حاكميت مردم و دموكراسى آمريكا و سقيفه علماى بىعمل را انكار مىكنند. كربلائى كه در آن شريح قاضى و شمر ابن ذىالجوشن و شبث بن ربعى (علماى بىعملى که فتوا به قتل حسين ع دادند) وجود دارد،
كربلاء فيها يزيد وابن زياد وسرجون والروم أمريكا من وراءه وسيرى العالم ملحمة رسالة جديدة لعيسى أبن مريم على الأرض المقدسة.
كربلائى كه در آن يزيد و ابنزياد و سرجون حضور دارند و روم (آمريكا) پشتيبان آنهاست. و تمام عالم، حوادث و مصيبتهايى كه در رسالت جديد عيسى ابن مريم در سرزمين مقدس رخ خواهد داد را خواهد ديد.
وستكون أرضٌ مقدسة فيها عيسى وحواريه قلة مستضعفة يخافون أن يتخطفهم الناس,
و سرزمينى مقدس و عيسىای ديگر بههمراه حواريون اندك ومستضعفش كه مىترسند مردم آنها را بكشند خواهد بود.
ستكون أرضٌ مقدسة فيها علماء اليهود الذين يطالبون بقتل عيسى والرومان الأمريكان الذين يلبون مطالبهم ويحاولون قتل عيسى.
و سرزمينى مقدس که در آن علماى يهود كه خواستار قتل عيسى ع هستند و رومیها (آمريكاییها) كه خواستههاى آنها را عملى مىكند و سعی در قتل عيسى ع دارد خواهد بود..
قال عيسى ( ع ) : ( يا علماء السوء ليس أمر الله على ما تتمنون وتتخيرون بل للموت تبنون الدار وللخراب تبنون وتعمرون وللوارث تمهدون ) ,
عيسى ع فرمود: “اى علماى بد کردار، امر خداوند همانگونه كه شما آرزو داريد و انتخاب مىكنيد نيست بلكه اينگونه است که: خانه را مىسازيد براى مرگ و بنا مىسازيد و عمران میکنيد براى خراب شدن و براى بهرهبرداری وارثان تلاش میکنيد”
لقد كانت وستكون كل الملاحم على هذه الأرض هكذا شاء الله فلتكن مشيئة الرب الذي ينتصر لأوليائه لأنبياءه لرسله, ( وَلَقَدْ سَبَقَتْ كَلِمَتُنَا لِعِبَادِنَا الْمُرْسَلِينَ - إِنَّهُمْ لَهُمُ الْمَنصُورُونَ - وَإِنَّ جُندَنَا لَهُمُ الْغَالِبُونَ ) ,
و تمام حوادث و مصيبتها تکرار خواهد شد خداوند اينگونه اراده فرموده است و اراده پروردگاری كه اولياء و انبياء و فرستادگانش را ياری میکند اينگونه میباشد: ﴿وعدهٔ قطعى ما براى بندگان فرستادهمان از پيش مسلّم شده، كه آنان قطعاً يارى شدگانند، و بدرستیکه لشكر ما همان پيروزشوندگان هستند.﴾ سوره صافات: ۱۷۱-۱۷۳
سينتصر رب محمد من الظالمين في هذه الأرض , سينتصر من ذراري قتلة الحسين لأنهم رضوا بفعل آبائهم.
بهزودی پروردگار محمد بر ظالمين بر روی زمين پيروز خواهد شد و از فرزندان قاتلان امام حسين (ع) انتقام میگيرد زيرا كه آنها راضى به اعمال پدرانشان شدند.
فمن شاء منكم أن يؤمن فليؤمن, الطاهر فليتطهر بعد, والمقدس فليتقدس بعد, ومن شاء منكم أن يكفر فليكفر وليظلم بعد وليتنجس بعد.
هر كس از شما كه مىخواهد ايمان بياورد، ايمان بياورد و پاكان خود را پاکتر کنند و مقدسان خود را مقدستر کنند و هر كس از شما كه خواست كافر شود، كافر شود و گناهكارتر و نجستر شود.
تابعوا علمائكم غير العاملين , أجمعوا الحطب وأججّوا ناراً لإبراهيم وأسخروا من نوح وهيئوا السيف المسموم لهامة علي وهيئوا خيلكم لترض صدر الحسين , لكني لن أساوم , لن أداهن لن أكف عن مواجهة عثمان وفضحه على رؤوس الأشهاد ,
علماى بىعملتان را پيروى کنید، هیزمها را جمع کنید و آتش را برای ابراهیم (ع) شعلهور سازید و نوح (ع) را مسخره کنید و شمشیر زهرآلود را برای فرق سر علی (ع) آماده کنید و سپاه خود را برای له کردن سینهٔ حسین (ع) مهیا سازید . ولیکن من هرگز سازش و نرمی نخواهم کرد ، و هرگز از مواجهه با عثمان زمان خود ، و به فضیحت کشاندن او در مقابل دیدگان همه ، دست بر نمیدارم.
نعم مواجهتي هذه أصعب بكثير من مواجهة جدي رسول الله ص لأصنام قريش لأنها أصنام من حجارة , أما الأصنام التي أواجهها اليوم فهي أصنام تلبس زي رسول الله محمد ص وتتشبه بحملة القرآن وتدعي النيابة عن الأمام.
بله اين روبرو شدن من سختتر از روبرو شدن جدّم رسول خدا با بتهاى قريش است، زيرا كه آن بتهائی از سنگ بودند وليكن اين بتهائى كه من امروز با آنها روبرو مىشوم بتهائى هستند كه لباس رسول خدا (ص) را پوشيدهاند و و خود را شبيه به حاملان قرآن کردهاند و ادعاى نيابت عام از امام (ع) را دارند،
أصنام تحمل إرث أعداء الأنبياء والمرسلين وتعرف كيف تحمل المصاحف على الرماح لينكسر جيش علي , لكنّها لا تفقه ( أن لا قوة إلا بالله ) ,
بتهائى كه وارثان دشمنان انبياء و مرسلين هستند و مىدانند كه چگونه قرآنها را بالاى نيزهها کنند تا لشكر على ع را بشكنند، ولى نمیدانند كه (هيچ قدرتى نیست مگر به قدرت خداوند)،
والحمد لله لست وحيداً بل معي ثلة مؤمنة لي الشرف وكل الشرف أن أخدمهم ,
و خدا را شكر كه تنها نيستم بلكه عدهای از مؤمنين با من هستند براى من افتخار و شرفى است كه خادم آنها باشم،
حملوا الحق في صدورهم وساروا إلى الله إلى النور ولن يرضوا إلا بنور لا ظلمة معه ( وَاتْلُ عَلَيْهِمْ نَبَأَ نُوحٍ إِذْ قَالَ لِقَوْمِهِ يَا قَوْمِ إِن كَانَ كَبُرَ عَلَيْكُم مَّقَامِي وَتَذْكِيرِي بِآيَاتِ اللّهِ فَعَلَى اللّهِ تَوَكَّلْتُ فَأَجْمِعُواْ أَمْرَكُمْ وَشُرَكَاءكُمْ ثُمَّ لاَ يَكُنْ أَمْرُكُمْ عَلَيْكُمْ غُمَّةً ثُمَّ اقْضُواْ إِلَيَّ وَلاَ تُنظِرُونِ ).
حق را در سينه خود حمل كردند و بهسوى خدا رفتند ، بهسوى نور و راضى نمىشوند مگر به نورى كه ذرهای تاريكى در آن نباشد. ﴿سرگذشت نوح را بر آنها بخوان در آن هنگام كه به قوم خود گفت: اى قوم من اگر تذكرات من نسبت به آيات الهى، بر شما سنگين و غير قابل تحمل است، هر كار از دستتان ساخته است بكنيد. من بر خدا توكل كردهام. فكر خود، و قدرت معبودهايتان را جمع كنيد سپس هيچ چيز بر شما پوشيده نماند (تمام جوانب كارتان را بنگريد) سپس به حيات من پايان دهيد، و لحظهاى مهلتم ندهيد اما توانايى نداريد﴾ سوره يونس:۷۱
فلتكن مشيئة الرب هكذا وكما كانت دائماً أن ينتصر الطغاة ويقتل الرسل والمؤمنون فما خلقنا للدنيا بل للآخرة .
پس اراده خداوند اينگونه خواهد بود همانطور كه هميشه بوده است: طاغوتيان پيروز گردند و رسولان و فرستادگان و مؤمنان به قتل برسند پس ما براى دنيا خلق نشدهايم بلكه براى آخرت خلق شدهايم.
اللهم إن كان هذا يرضيك فخذ حتى ترضى أو لتتبدل مشيئة الرب هذه المرة ليرى العالم كله قلة مستضعفة لا يملكون إلا يقينهم ( أن لا قوة إلا بالله ) تنتصر وتهزم شر طغاة عرفتهم هذه الأرض.
پروردگارا اگر اين تو را راضى مىكند، پس بگير تا راضى شوى. يا اينکه اراده خداوند اين بار تغيير کرده است تا تمام عالم ببينند گروهی مستضعف كه چيزى در دست ندارند بجز يقينشان كه (هيچ قدرتى نيست مگر به قدرت خداوند) پيروز میشوند و شرترين طاغوتيانى كه زمين تا به حال مثل آنها را به خود نديده است را شكست میدهند.
سيقول هؤلاء العلماء غير العاملين بل قال بعضهم أقتلوا أحمد الحسن فهو يتكلم على العلماء , نعم يتكلم على العلماء , لأنه يريد أن يعيد سنة رسول الله غضةً طرية , وأي علماء هم؟ فهم يحاربون من يدعو الى شيء من الحق , فكيف وأنا أدعوهم اليوم الى الحق كله , سيرة الأنبياء والمرسلين وسيرة الأئمة والأوصياء سيرة محمد وعلي وسيرة الحسين وسيرة الأمام المهدي ع,
بهزودی اين علماى بىعمل خواهند گفت، بلكه بعضى از آنها گفتهاند: سيد احمد الحسن را بكشيد زيرا كه او بر عليه علماء سخن مىگويد. بله، برعليه علماء سخن مىگويد زيرا كه مىخواهد سنت رسول خدا را تر و تازه بهصورت اول باز گرداند و اصلاً کدام عالم؟ آنها با كسى كه مقدارى از حق را بياورد مىجنگند چه رسد به من که امروز تمام حق را آوردهام، سيره انبياء و مرسلين و سيره ائمه و اوصياء، سيره محمد (ص) و على (ع) ، سيره حسين (ع) و سيره امام مهدى (ع) ،
سيرة عيسى ع الذي يقول ( خادمي يداي ودابتي رجلاي وفراشي الأرض ووسادي الحجر ودفئي في الشتاء مشارق الأرض وسراجي بالليل القمر وإدامي الجوع وشعاري الخوف ولباسي الصوف وفاكهتي وريحانتي ما أنبتت الأرض للوحوش والأنعام, أبيت وليس لي شيء وأصبح وليس لي شيء وليس على وجه الأرض أحدٌ أغنى مني ).
سيره عيسى (ع) كه مىگويد: “خادمم، دستانم است و مرکبم پاهايم، زير اندازم زمين ومتكايم سنگ است و گرمايم در زمستان، مشرق زمين است و چراغم در شب، ماه است وخورشتم گرسنكى و شعارم ترس است و لباسم از پشم است و ميوه و ريحانهام گياهانى است كه زمين براى وحوش و چهارپايان میروياند، شبهنگام میخوابم در حاليکه چيزى ندارم و صبحهنگام بيدار مىشوم در حاليکه چيزى ندارم و هيچكسى در زمين ثروتمندتر از من نيست.”
ولم أأت لأدعوا الى الحق كله الى الحق المطلق بدون تمهيد وتهيئة من الله سبحانه. لقد عرّفكم الله حقيقة هؤلاء العلماء غير العاملين لمّا بعث الله علماء دعوهم الى شيء من الحق فواجههم العلماء غير العاملين بالقتل والتشريد , قتلوا شخصياتهم ومهد للطغاة قتل أبدانهم وتشريدهم , وبين أيديكم السيد الخميني والسيد محمد باقر الصدر والسيد محمد محمد صادق الصدر.
و نيامدهام كه بدون مقدمهسازی و آمادهسازی الهی شما را به تمام حق و به حق مطلق دعوت کنم. بدرستیكه خداوند حقيقت اين علماى بىعمل را به شما نشان داد آن زمانى که علمای عاملى را مبعوث کرد که ايشان را به مقداری از حق فرا خواندند پس علماى بىعمل با قتل و فراری دادن با آنها مقابله کردند، شخصياتشان را كشتند و اينگونه برای طاغوتيان، زمينه قتل بدنى و تبعيد کردن آنها را فراهم کردند و نمونههای بارز (علمای هدايتگر) زمان معاصر، سيد روحالله خمينى و سيد محمدباقر صدر و سيد محمد محمدصادق صدر میباشند،
عميت عينٌ لا ترى الحقيقة أو أنها تتغاضى عنها .
كور شود چشمانى كه حقيقت را نمىبيند و يا از آن چشمپوشى مىكند .....
ما هذه المصيدة التي أوقعوكم بها أيها الناس هل يعقل أنكم تُقادون في كل مرة لقتل نبي أو وصي أو عالم عامل وتسيرون مع علماء الضلالة غير العاملين حتى إذا تمت تصفيته لطمتم الصدور وأسبلتم دمع العيون وأبديتم الندم على فعلتكم القبيحة الشنيعة ثم تعيدون الكرة مرة بعد أخرى وتتبعون علماء الضلالة غير العاملين وتلدغكم نفس الأفعى من نفس الجحر في المرات كلها .
اى مردم، اين چه تلهاى است كه شما را در آن انداختهاند؟ آيا عقلانى است كه هر دفعه به کشتن پيامبر يا امام و يا عالمی عامل کشيده شويد و با علماى بىعمل و گمراه همراه شويد تا زمانى که كار از كار گذشت بر سر و سينه بزنيد و اشک خون بباريد و بر عمل زشت خود اظهار پشيمانى کنيد، سپس هر بار آنرا تكرار مىكنيد و علماى گمراه بىعمل را پيروى مىكنيد و دوباره همان مار از همان سوراخ شما را نيش میزند؟
أفيقوا يا نيام أفيقوا يا موتى .
اى خفتگان بيدار شويد...
اى مردگان بيدار شويد...
أتعرفون حالي وحال هؤلاء العلماء غير العاملين على لسان عيسى ع إذاً أسمعوا هذا المثل من عيسى ع : ( كان صاحب مزرعة عنب تركها في أيدي العمال وسافر بعيداً ثم بدا له فأرسل وكلائه ليقبضوا المزرعة والثمر فقام العمال بقتل وكلائه ثم أرسل أبنه وقال يهابون أبني ويسلمونه المزرعة والثمر ولكنهم لما رأوا الأبن قالوا هذا أبنه الوحيد وهو الوارث نقتله لتبقى المزرعة والثمر لنا ),
آيا مىدانيد حال من و حال اين علماى بىعمل بر زبان عيسى ع چيست؟ پس اين داستان را ازعيسى ع بشنويد: (صاحب يک مزرعه انگور، مزرعه را در دست كارگران خويش گذاشت و به جای دوری سفر كرد سپس تصميم گرفت مزرعه را باز ستاند برای همين وكيلهاى خود را فرستاد تا مزرعه و محصولات آن را پس بگيرند ولى كارگران وكيلهايش را به قتل رساندند، سپس فرزند خود را فرستاد و با خود گفت: احترام پسرم را نگه میدارند و مزرعه و محصولات را به او میدهند وليكن آنها وقتى كه فرزندش را ديدند گفتند: اين تنها پسرش و وارث اوست، او را مىكشيم تا مزرعه و محصولاتش براى ما بماند.) انجيل متی: باب ۲۱.
والذين أستولوا على المزرعة هم العلماء غير العاملين وصاحب المزرعة هو الأمام المهدي ع, ووكلائه الذين أرسلهم هم العلماء العاملين الذين قُتلوا وشُردوا , أما أبنه فهو الذي يصرخ بكم,..
کسانى که مزرعه را پس نمیدادند همان علمای بىعمل بودند و صاحب آن مزرعه امام مهدى ع بود و وكيلانى را كه فرستاده بود همان علماى عاملى بودند كه كشته و شهيد شدند، وليكن پسرش همان كسى است كه بر شما فرياد مىزند:..
أفيقوا يا نيام أفيقوا يا موتى أفيقوا ...
اى خفتگان بيدار شويد......
اى مردگان بيدار شويد.......
بيدار شويد.......